Thursday, November 26, 2009

Result Exam..

Td nie, kenkwn aku dah cek result exam ari tue..ngan hapienye k.wani n naza lulus dgn cemerlang..aku ni xtau lg..result exam kesetiausahaan xkuar lg..aduhaii..punye ler cuakk nk cek tp.. last2 data aku tiada dlm pengkalan..alorrr..bile nk kuar nihh...~

xpela..tunggu lg..ermm..myb ari ni aku nk amik halfday, ibu aku br call..die mintk aku smpi uma awal..ptg ni nk tlg memasak rendang n mcm2..pas magrib ni atok aku nk wat majlis tahlil ckit..tp cne ekk nk bgtau ngn boss nihh?? aku pun mintk la pndapat kenkawan..sbb kt opis ari ni xramai..sume da mintk cuti, last minute sume kenkwn aku bg idea.. ~ alahh..ayu, ko kn PA boss..msti boss dgr ckp ko punye..mintak la utk sume skali, yang pompuan2 je.. yg laki ade ni, leh tlg jgekn opis..lgpun akk nk blk masak, itu ini sume..(kata k.izan)..~ ha'ah la k.ayu..ayah kite pun mintk kite blk awal suh menolong ni, nk beli brg2 lg..uma kite xde sape nk bantu..~ (kata naza lak) ermm..masing2.. tp baek la kwn2..aku dgn beraninye bgtau boss..bodek punye bodek..akhirnye..HOREYYYYY!!! aku berjaya..KENKAWAN HARI NIE YG POMPUAN SUME BOSS BENARKAN HALFDAY..alhamdulilah..tq boss...muaxxx..hahahaha :)

Ok kenkwan.. Dikesempatan ni, aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Korban..kene pahami ni makna KORBAN sebenarnye..nti aku share info ngn kwn2 yea..xsempat la nk sharing..hee..~


Oppss..lupe lak nk bgtau.. ari ni gak merupekan Hari Lahir K.Nurul..Hapie Besday to you..Mge murah rezeki dan dipanjangkn umor..Insyallah, cepat2 la kuar baby tue..xsabor nk tgk..hee..~ Tq gak sponsor pizza kt kami2 yg kuat mkn nihh..ade gak pic yg kteorg snap utk tatapan umum..huhuhu :)

So, kite enjoyyy...



ni la die..huhuhu..cedapp ooo.. tq k.nurul.....:P

No comments:

Post a Comment