Thursday, December 10, 2009

Berita Hari Ini..


Akhbar Melaka Hari Ini - Perbadanan Hang Tuah Jaya akan jadi Majlis Perbadanan Hang Tuah Jaya (MPHTJ)..Aduhh..pening kepala..tp Perbadanan Hang Tuah Jaya still wujud, bos beri pilihan samada staff perbadanan nk kekal kt cni or pindah ke Majlis nti..erkkk..cne ehhh???

Confiuss lg nk wat kputusan..adeii..mcm2..tp jawatan Yang Dipertua nti akan digalas oleh boss aku sendiri..Tuan Haji Kamaruddin Bin Md. Shah..jadik YDP lg boss aku ni..Klu wujudnye Majlis nti, myb akn bpindah..setakat nie, majlis perbandaran baru ni akan menyewa sementara di Melaka Mall sebelum memiliki bangunan sendiri, keje pun mgkin banyak..coz..Majlis tersebut akan merangkumi 3 daerah sediada iaitu Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB), Majlis Perbandaran Alor Gajah (MPAG) dan Majlis Perbandaran Jasin (MPJ).. Kawasan terlibat pun byk jgk..Bukit Katil, A.Keroh, Btu Berendam, Peringgit, Gangsa, Durian Tunggal, Bemban Dan Bukit Baru..

Risau gak..xkn aku masih lg kekal akn jd PA Yang Dipertua nti..tp aku rse cm xmgkin je..ermmm..mgkinkah jawatan aku akan disandang oleh orang lain..????//....~Oh..tidakk!!! Yelah..pentadbiran baru..msti byk org baru akn masukk dan amik alihh..tp xkisah la, aku percaya pada takdir..andai ape yg tlh tsurat utk aku..aku terime aje..samada aku kekal kt perbadanan or majlis nti..sume aku redha..~ mne2 pun, tuhan tetap limpahkn rezeki utk umat2 nye..btl x?? yg penting..keje kene sungguh2..erkkkkk...hee..~chaiyok..chaiyok..:P


p/s : kenkwn ku yg lain da abes pk ker?? hope we can still be together...:(

1 comment:

  1. terima kasih, dah lama nak cari kawasan liputan..

    ReplyDelete