Wednesday, December 9, 2009

Wajah Baru..




thanxss pd Mr.Trexx, sbb mchantekkan lg blog aku nie..ape pun usahamu..kn ku kenang..:) yelahh..aku gak yg sllu ngadu cne nk ubah itu, nk tambah ini..aku masih lg budak bru blaja..hee :P tp mls die nk lyn kot..ye, aku pham..xkn semata sume nk tanye2..try gak wat..tp x pnah jd..hahahaha:) shingge la ptg smlm, tbe2 cibbuk die mnanye aku..ade nk edit mane2 kt blog x? ade idea nk masukkan gamba lain x?? nk masukkan ape2 lg?? ghajin plak die nk ubah wajah blog aku ni..tgh boring xde keje katanye..org da offer kn..aku pun ape lg..aku xkisah pun ape yg die nk wat..aku cume ckp nk wat cmtu..cmni..so, die ubah itu, ini..smpi tlg masukkan info2 ttg kecantikan..hee..meriaskan sume yg patut2..tambahkan lagu..editkan tulisan..wallpaper..

Errmm..tq.tq..tq..byk2..muaahhh..~ ..thanxs jgk kpd kwn2 yg byk menceriakan hari2 ku..mgembirakan hidup yg hanye skali nie..of course pd my family+Mr.Trexx yg hampir gle melayan sume kerenah dan ragam aku yg xtentu pasal.. i luv u all muchhh..


~..from d bottom of my heart..~

No comments:

Post a Comment