Thursday, December 24, 2009

Hati Kecil Berbicara..

salam..skang ni aku masih lg kt opis, da bape ari kebelakangan ni asyik blk lambat je..byk keje nk kne settlekan..mmg terlalu sibuk..smlm blk hampir kul 12am..mulenye ade meting kat Jabatan Ketua Menteri jam 5pm, tp dilewatkan hingge jam 8mlm...terpakse mnunggu..dengan perut yg tersgt2 lapa, jadual mkn pun da x mnentu skang ni..pg smpi opis wat kje, sume kje urgent..smpi naik tgahari bru alas perut, then smbung smpi ptg xmkn ape..blk je dr uma, mmg xingat mkn, terus je rse nk tdo..nk rehat..penatt sungguhh..bdn pun lemau je...:(
npe ekk hujung tahun 2009 ni amat meletihkan bg aku, bkn je dr segi fizikal..mental sume..adeii..tekanan sungguh..xsabar nk abiskan penghujung tahun ni..aku rse dugaan berat aku mmg pada bln 12 ni, ya allah..mcm2 hal..pas satu, satu.. hopefully, cepat la berlalu..serabut aku nk pk itu ini lg..skang ni kne selesaikan satu persatu..wlupun berat, xpela..tiada masalah yg xblh diselesaikan..cume kne berani hadap..tu je..~


tgh kecik ati ngn org yg aku syg..npe ehh sanggup ckp cm2?? :(
23/12/2009 @ 11:31pm

No comments:

Post a Comment