Monday, December 21, 2009

Suka & Duka Kehidupan..

salam sume kenkwn..
br bkesempatan utk aku update blog ni..ermm..sgt sibukk mnggu lpas ++ dgn pelbagai masalah yg melanda bagai ribut dan taufan..aduhaii..btl2 mguji kesabaran..rsenye sblm ni aku da asyik mgomel ttg masalah je yg xsuda2 dtg..mgkin ni mse sesak aku agknye..kdang2 kite kt atas, kdang2 jatuh bawah..ade mse kite senang, dan ade mase kte susah..ade ketike kte hapie, ade ketike kte sedihh..sume tu da jd lumrah khidupan.. tp ade tahap x terkawal gak emosi aku nie..naseb baik aku ade tulang blakang yg support..thanxs pd kenkwan yg caring n loving kat aku..k.ain,k.wani n dayah..terutama pada Mr.Trexx yg slalu ade dekat aku yg bg semangat n dorongan..utk aku terus tersenyum..(sayang pada die sgt) TQ GOD bg peluang utk aku rasai sume kesusahan dan kesakitan ni..mgkin ada sinar yg kn menyinari ari2 aku yg mendatang..INSYAALLAH..~

No comments:

Post a Comment