Tuesday, December 1, 2009

Impian jd kenyataan..

sedap jek bunyikk..tp mmg aku hapie gle saat ni coz tercapai gak ape yg aku hajati mlm td..iaitu nk mkn prosperity burger..prosperity burger...n prosperity burger..ahaakkss..gedikzz je..tp aku xsangke..wktu lunch td ade urusan ckit n dpt msj dr Mr.Trexx bgtau nk ajak lunch..jeng..jeng..jeng..die ajk g mcd..hee~
tq dear..dpt gak aku menikmati..cm org mngidam je aku nie..mcm2 kerenah..tq sbb melayan ragam aku yg poyo nk itu ini..smpi x terlayan..:) alaaa..bkn sllu pun aku cmni..bile tibe mase tu jekk kuat mkn..(pham2 la kn..org pompuan) Aper2 pun, thanxs a lot yea babe.. ohhh lupe..thanxs gak coz mengingati blk episod yg memalukan zaman2 sekolah dlu..tbe2 itu mnjadi perbualan hangat mase mkn td..bgus2 myakiti hati aku..
(siap ko Mr.Trexx, ari nie knekn aku ehh..xpe..ade lori, ade bas..ade ari, leh bls.. =P

No comments:

Post a Comment